jueves, 20 de diciembre de 2012









Hoxe revisando as noticias do concello nos encontramos con a anulación da licitación de adxudicación da contratación do SERVICIO DE LIMPEZA DE EDIFICIOS PÚBLICOS do Concello da Guarda por Detectar erros nos Pregos de cláusulas administrativas-técnicas que rexían a contratación, como consecuencia dos datos facilitados en relación co persoal a subrogar, e tendo en conta que resulta necesaria a súa corrección, sendo necesaria a nova redacción dos mesmos e a apertura dun novo procedemento . Tendo sido xa obxecto de publicación no BOP Nº232 de 3 de Decembro de 2012 e no DOGA Nº 238 de 14 de Decembro de 2012.Dicir que isto nos custa uns cartos,esperamos que se pidan responsabilidades, a quen corresponda.
Tamén dicir que revisados os pregos de condicións que rexen o concurso publico polo procedemento aberto para a contratación  do servizo de limpeza de edificios públicos do Concello de Guarda , encontramos  barios errores  a demais de eses , esperamos que se den conta e o ratifiquen antes de volvelos a publicar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario