Hoxe revisando as noticias do concello nos
encontramos con a anulación da
licitación de adxudicación da contratación do SERVICIO DE LIMPEZA DE EDIFICIOS
PÚBLICOS do Concello da Guarda por Detectar erros nos Pregos de
cláusulas administrativas-técnicas que rexían a contratación, como consecuencia
dos datos facilitados en relación co persoal a subrogar, e tendo en conta que
resulta necesaria a súa corrección, sendo necesaria a nova redacción dos mesmos
e a apertura dun novo procedemento . Tendo sido xa obxecto de publicación no
BOP Nº232 de 3 de Decembro de 2012 e no DOGA Nº 238 de 14 de Decembro de 2012.Dicir
que isto nos custa uns cartos,esperamos que se pidan responsabilidades, a quen
corresponda.
Tamén dicir que revisados
os pregos de condicións que rexen o concurso publico polo procedemento aberto
para a contratación do servizo de
limpeza de edificios públicos do Concello de Guarda ,
encontramos barios errores a demais de eses , esperamos que se den conta
e o ratifiquen antes de volvelos a publicar.
No hay comentarios:
Publicar un comentario